tisdag 18 mars 2014

Vår eller ?

Ja så blev det nästan vinter igen med höststormar i mars , men men våren kommer väl så småningom. Jag har iaf börjat att cykla med hundarna så dom får lite utlopp för all uppdämd energi ( för snart är väl fårjävlarna i hagen igen , och dom får man inte jaga , synd för det var så kul tyckte A. iaf i 5 min. )
T.o.m gamla Madonna springer så fint bredvid cykeln i 4 km.
Annars så har vårallergin börjat gjort sig påmind och man blir så trött av medicinen så det är inte klokt. Ska ändå försöka dra mig till Sörmons Hundklubb och "träna" lite i em.
En liten parantes kanske , men på min TV står det "ingen signal" ....tror att det är antennanslutningen utomhus som pajat? Tyvärr så ingår inte antenn etc i hyran :( , men inga problem tänkte jag och skulle titta på något favvo-program på play på läsplattan , men icke sa Nicke--- på TV1 play blev det dubbelljud???dom pratade i kanon eller vad det heter , det blev väldigt rörigt.
Ett "träsktroll" som besökte oss i mars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar