lördag 5 april 2014

Danmark 2 dgr

Oj vad tiden går fort , jag tänker alltid att jag ska lägga in rapport och foton direkt , men nu är det redan en vecka sedan jag kom hem från en snabbtur till Danmark . 28-29 mars följde jag med Maria Elfström till Randers och kennel Amica Adara och hälsade på Tove och John och deras snygga och trevliga welshar. Marias hane Figge är pappa till deras senaste kull....och jag blev kär i en liten tjej med rosa halsband *suck* .
Fredagmorron på Stena Danica. Vi spelade inte !
Så här fint bor Tove och John.

Fin utsikt från köket. Mamma Bea vill också umgås och mormor Sif ligger lugnt bakom.

Så kan man sova avslappnat. Rosa tik.

Ute och leker i gungan.

Och maten smakar gott ute i det fria.

och se´n blir man så trött...................
  Tack för mat och husrum , Tove och John. Kul att få tillfälle att se era fina valpar. Lycka till !
Nu lite shopping på hemvägen.

1 kommentar: