onsdag 17 oktober 2012

Backamo

Idag har jag hämtat Amanda och Linnea på skolan igen och passar på att lägga in några foton från i somras.
FÖRST BACKAMO.
Det var första visiten där för mig. Monica Hult och jag åkte med Gunvald och mina flickor Amy och Lady G. Inte utan ett visst huvudbry dock. Lady , precis 9 månader gammal, hade börjat löpa!!! Men vi knödde in min stålbur i Monicas bil, och där fick flickorna vara och Gunvald utanför skötte sig jättebra.
Domare : Nils Molin
Först ut var Gunvald förstås - han fick excellent men inget CK.
Se´n var det Lady GaGas tur ( Hot Sensation's Fair Lady in Garden) , excellent och 2:a bästa juniortik.Flott visad av Martin Schild.TACK.
Öppen klassen tikar hjälptes jag och Monica åt,men domaren blev så "förvirrad " så jag bad Therese och hon var så snäll att hon hjälpte mig.TACK Therese! och TACK Monica. Nåväl Amy ( Dubliner Mac Flurry)  fick excellent och slutade som 2:a bästa tik ! efter mycket funderande av domaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar