onsdag 31 oktober 2012

Halloween

31 oktober - är det nu som det är halloween-night?
Bestämde mig för att ta en eftermiddagspromenad ner till sjön i gråvädret. Har inte kunnat gå skogen på länge , då dom jagar rådjur . Vilket också resulterar i ändrade förhållanden med nämda djur . Jag brukar veta var dom går och när , men nu då det springer en skällande hund kors och tvärs i markerna så blir det liksom ingen ordning.
Så Amy fick gå i långkoppel hela tiden medans dom andra tre fick springa lösa för nu finns varken får eller kor i hagarna och jag tror nog huggormen har gått i ide också.
Passade på att kolla upp en stolpe som ingår i friskare Grums.Den kan ni få här av mig.

...och lite scary var ju detta fynd också......OAAHHHHHHHH !!!



Det var tydligen  inte alla kreatur som kom hem efter sommaren.


...usch jag sticker jag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar