onsdag 10 juli 2013

Cykla med hundarna

Ja i morse var det riktigt gråmulet och svalt ute , så då tänkte jag passa på att motionera dogsen med cykel . Så klockan 07.00 drog jag på hjälmen och trampade iväg neråt sjön och Öna.
Tänkte jag skulle haft samma tur idag att få se Storskraken med ungar för nu hade jag kameran med , men icke. 
Så här ser den ut ( bilden nerladdad från internet)
...cyklade se´n förbi postlådan och hämtade gårdagens post för den hade vi glömt. Men det var bara ett reklamblad , inga större överraskningar i den postlådan. Träffade där på "gubb"-gänget som promenerar varje morron ner till sjön , en promenad på ca 3-4 km enkel. Collien Bloss var med som vanligt och hälsade glatt på mina flickor.
 

 
Det ser lite trassligt ut så här , men det går bra med två hundar fästade i springern på högersidan och gamla Madonna håller jag på vänstersidan i ett retrieverkoppel.
Nu ska snart hundarna få frukost efter ett par timmars vila och sedan blir det 7-årskalas i Edsvalla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar