tisdag 9 juli 2013

Sköna söndag...

...på Sliperiet i Borgvik för första gången och det blir inte den sista . Denna söndagen var det Janne Schaffer som höll konsert. Jag och Irja Wigforss åkte dit och fast det var mitt förslag att åka , så hade jag inga stora förväntningar då jag inte är något Schaffer-fan. Men så fel jag hade....vilken lirare alltså och vilka storheter han spelat med ( fast dom var inte stora då) , Bob Marley , Pink Floyd , ABBA mfl mfl. Störtskön akustik i denna gamla fabrikslokal , helt underbart!
Kommer nog att åka på Patrik Isaksson i alla fall 21 juli , Richard Wollf missar jag tyvärr pga Ransätersutställningen.
Bra jobbat Oscar Magnusson

Janne in action


två 40-tallister . Det var varmt! därav den röda färgen

På väg hem stannade och tjötade med Roger M

Roger och Irja

Roger och Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar