måndag 2 juni 2014

5-3

Ljuvliga sommar ! Nu har Fanny åkt hem till sitt. Tack Marie för förtroendet att ha henne här . Lilla settern ,Doris, har varit här över helgen medans husse målat kök och " jobbat litet på egen hand" .Annars blir det inte många knop när det är så här varmt och fint väder .Om man kunde, så skulle jag spara lite sommar i en burk att ta fram i vinter. Men vi gör vår lilla morronpromenad ner till sjön och idag var vi bara tre fyrbenta. Tvättat bilen har jag också gjort i morse samt ringt till Antennservice-får väl se när han har tid att kolla på min TV-antenn.
Ikväll prioriterar jag socialträningen i VKK´s regi istf styrelsemöte i K-d. Jag tycker det är viktigt att ha kontinuitet ( hm stavas det så? ) i det och antar att vi håller på fram till midsommar. Det bestämmer "chefen" .
Ibland är vi fem....

...men för det mesta är vi bara tre !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar